مقالات

۲۲ مرداد ۱۳۹۵

آریزو5 ، تعریف جدید از یک برند

چینی ها در سالهای اخیر نشان داده اند که به خوبی نیازهای بازار را در یافته اند و با تولید محصولات متنوع و اخیرا نسل جدید برخی از برندهای خود ، این مفهوم را نشان دادند که باید با تصورات قبلی راجبع محصولات چینی خداحافظی نمود.

برخی از شرکت های چینی در سالهای اخیر با برنامه های وسیع و گسترده مهندسی ، کیفی و بازاریابی خود ، محصولات جدیدی را به بازار عرضه نموده اند تا بدین وسیله برند خود را در مقایسه با سایر رقبا ارتقاء بخشیده و شروع به ساختن تصوری جدید و قوی از برند خود نمایند که تا حد زیادی نیز موفق بوده اند.

یکی از این شرکتها ، شرکت خودروسازی چری می باشد که اتفاقا قدیمی ترین شرکت خودروسازی چینی در بازار خودروی کشور ما می باشد.

DISCOVER CHERY

© 2016 All rights reserved by cheryco.ir - Designed & developed by Parsnemoodar